Foros Dark Khings★

[TEST] Que caballero del zodiaco eres?

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

[TEST] Que caballero del zodiaco eres?

Mensaje por Wino el Mar Sep 14 2010, 16:42

Aquí les dejo la dirección para que hagan el test:
http://quizilla.teennick.com/quizzes/261262/what-saint-seiya-knigths-of-the-zodiac-character-are-you

A mí me salió...

SHUN

You and Shun, the andromeda Saint, are very alike, you are good hearted, sweet, Innocent, your friends are your family, you have a huge love for the humanity in your heart, and you don't like to hurt other people feelings.

Yo y shun, el caballero de la andromeda somos muy parecidos, tienes bueno corazon, dulce, inocente, familiar y amigo. Tu tienes un gran amor por la humanidad en tu corazon y no quieres herir los sentimientos de otras personas.

Preguntame lo que quieras... http://ask.fm/WinoAloud

Kawaii:

♥♥♥"Con su cara brillando en la profunda oscuridad... y sus ojos como si todas las estrellas de la galaxia se unieran... me dijo que la eternidad existe"♥♥♥

Wino

Inocencia
ROL DE DIGIMON
Alias en el rol: Mr. Wino
Nivel de Tamer:
75/100  (75/100)
Curiosidades:

Re: [TEST] Que caballero del zodiaco eres?

Mensaje por Borji~Green el Mar Sep 14 2010, 18:17

JAJAJ ami igual

You and Shun, the andromeda Saint, are very alike, you are good hearted, sweet, Innocent, your friends are your family, you have a huge love for the humanity in your heart, and you don't like to hurt other people feelings.

Borji~Green

Mensaje por Royals_Knights el Mar Sep 14 2010, 23:18

a mi me salio
You and Ikki, the Phoenix Saint are very alike, You may seem to be cold, about your feelings, with your loved ones, but that's not true, You love your friends, you don't show your feelings much often, you don't smile much, and you don't like too much to be in groups, but you love your friends, and you are loyal to them, maybe your pass, hurts you sometimes, because of bad memories, but you don't let that affect you anymore, even with it hurting you, you decide to be strong and never give up, you have a really big love for all the humanity in your heart, but you'd never forgive someone who have been bad with someone innocent, specially if is about your family or friends.

Credo de los Assassins:
Aunque otros hombres sigan ciegamente la verdad...recuerda: Nada es Verdad.
Aunque otros hombres se dejen coartar por la moral o la ley...recuerda: Todo está Permitido
actuamos en las sombras, para servir a la luz, somos asesinos
"Nada es verdad Entender esto como una observación de la naturaleza de la realidad.
Todo está permitido Esto supone que los cimientos de la sociedad son frágiles, y debemos ser los pastores de nuestra propia civilización;
es comprender que somos los arquitectos de nuestros actos y que debemos vivir con las consecuencias, ya sean gloriosas o trágicas" Ezio Auditore Il mentor

Royals_Knights

Amistad

Mensaje por Lazzo el Miér Sep 15 2010, 03:06

xDD

a mi me toco seiya lol ._. xD

You and Seiya, The Pegasus Saint are very alike!, you love your friends, you like to make jokes, but you're not too good with them ^^, sometimes you can be a little bit precipitaded, you care alot about your friends and you froget about everything when they are in danger, you have a huge love for the humanity in the world.

Lazzo

Amistad
ROL DE DIGIMON
Alias en el rol: Chrome Nozomi (Chrono)
Nivel de Tamer:
100/100  (100/100)
Curiosidades:

Mensaje por Nic Extrem el Miér Sep 15 2010, 04:45

You and Seiya, The Pegasus Saint are very alike!, you love your friends, you like to make jokes, but you're not too good with them ^^, sometimes you can be a little bit precipitaded, you care alot about your friends and you froget about everything when they are in danger, you have a huge love for the humanity in the world.

lo sabia xD era de esperarse de mi B) XD

[size=18]I remember the face but I can't recall the name[/size]

Nic Extrem

Valor

Mensaje por ocean girl el Sáb Sep 25 2010, 01:18

o.o

You and Hyoga, The Cygnus Saint are very alike!, you're a little bit quiet, but are funny, and you are very kind, you love your friends, and you have a big love for the humanity in your heart. you would fight always for fair things, or for something you believe never giving up.

jaja no me lo esperaba, aunque un poco es verdad xD

ocean girl

Mensaje por Camille el Sáb Sep 25 2010, 09:52

:O Shun!! Me acuerdo que en los jueguitos de playstation me encantaba ser el y mandar a todos a volar con su ataque de cadena nebular *-*, cuando recien empezo la serie era mi favorito *-*

Proximamente = Firma.... It's gonna be legen.. wait for it... dary... LEGENDARY!

Fresi-DK:

Ty Wini-chii

"O"mamori Squad. Escuadron Nº2

Various:

Camille

Conocimiento

Mensaje por Osman el Sáb Sep 25 2010, 10:21

You and Hyoga, The Cygnus Saint are very alike!, you're a little bit quiet, but are funny, and you are very kind, you love your friends, and you have a big love for the humanity in your heart. you would fight always for fair things, or for something you believe never giving up.

Buen aporte wino, que bueno que ya esta tomando vida saint seiya, tambien los clasicos son buenos

"Solo El Poder Del Camino Sagrado...Y El Poder de la Justicia triunfan

Osman

Amistad

Mensaje por FUEGMON el Dom Mar 06 2011, 00:49

mi me salio hyoga, jejeje

You and Hyoga, The Cygnus Saint are very alike!, you're a little bit quiet, but are funny, and you are very kind, you love your friends, and you have a big love for the humanity in your heart. you would fight always for fair things, or for something you believe never giving up

FUEGMON

Mensaje por Takeru Takaishi el Sáb Sep 24 2011, 09:43

Spoiler:

Me salió Shiryu (:

Takeru Takaishi

Esperanza
ROL DE DIGIMON
Alias en el rol:
Nivel de Tamer:
100/100  (100/100)
Curiosidades:

Mensaje por yurisoto el Sáb Sep 24 2011, 23:25

You and Ikki, the Phoenix Saint are very alike, You may seem to be cold, about your feelings, with your loved ones, but that's not true, You love your friends, you don't show your feelings much often, you don't smile much, and you don't like too much to be in groups, but you love your friends, and you are loyal to them, maybe your pass, hurts you sometimes, because of bad memories, but you don't let that affect you anymore, even with it hurting you, you decide to be strong and never give up, you have a really big love for all the humanity in your heart, but you'd never forgive someone who have been bad with someone innocent, specially if is about your family or friends.

yurisoto

Mensaje por Landstom el Dom Sep 25 2011, 00:30

:D

Landstom

Mensaje por Niko Uzumaki el Dom Oct 09 2011, 08:11

Hyoga xD

Niko Uzumaki

Mensaje por SupremeX el Mar Ene 31 2012, 14:11

El dragon claro esta, porque mi signo es libra y es el discipulo del caballero de libra

SupremeX

Mensaje por Contenido patrocinado Hoy a las 07:04

Contenido patrocinado

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba